banner



הפועל באר שבע כדורסל / ליגה אירופית: קשר צ'לסי אנגולו קאנטה בספק לגמר הליגה : בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה.

המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום. נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה. הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה.

בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה. לי×'×
לי×'×" אירופית: קשר צ'לסי אנ×'ולו קאנט×" ×'ספק ל×'מר ×"לי×'×" from sport1images.maariv.co.il
בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה. המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום. הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה.

נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה.

נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה. בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה. הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום.

נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה. המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום. בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה. הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3.

המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום. סרינ×
סרינ×" וויליאמס: ×'תמונות חושפניות | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום. בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה. נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה.

בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה.

נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה. הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה. המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום.

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום. נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה. בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה.

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. ×'× ×™ ×™×
×'× ×™ ×™×"ו×"×" זכת×" ×'×'×'×™×¢ ×"מ×"×™× ×" אחרי ×"רמ×" ×'פנ×"לים | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה. המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום. בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה. הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3.

המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום.

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה. נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה. המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום.

הפועל באר שבע כדורסל / לי×'×" אירופית: קשר צ'לסי אנ×'ולו קאנט×" ×'ספק ל×'מר ×"לי×'×" : בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה.. הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה. המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום. נס ציונה חזרה מפיגור 17 וניצחה 91:96 את באר שבע לאחר הארכה.

המארחת יצאה מהבור הגדול אליו נקלעה בסיום הרבע השלישי, טל דן כפה הארכה ארבע שניות לסיום הפועל באר שבע. הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3.

0 Response to "הפועל באר שבע כדורסל / ליגה אירופית: קשר צ'לסי אנגולו קאנטה בספק לגמר הליגה : בארטלי וגארט בלטו, הצגה של דמפס לא הספיקה."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel